שפתונים שונים ומגניבים

היי כולם, מצטערת שלא עלה פה פוסט דיי הרבה זמן…
אני בתקופה של מבחנים ולחץ.. אך בזמן שיש לי אני משתדלת לצלם תמונות ,לערוך אותם ולהתחיל לעבוד על פוסטים !!
אז היום בפוסט יהיו שני שפתונים, דיי דומים אך שונים

L'oreal – Studio Secrets universal lip glow
1 2.2 3.1 4

השפתון הראשון, הוא השפתון האוניברסלי של לוריאל
שפתון שרק המראה של השפתון עצמו [לא האריזה] עושה חשק למרוח אותו כל היום, הוא מהמם, נראה כמו שפתון מפלסטיק/ג'לי
השפתון הוא שפתון שמתקבל שונה על כל אחת, הוא מדגיש את הגוון הטבעי של השפתיים, למי שיש שפתיים כהות השפתון ידגיש אותם יותר ממי שיש לה שפתיים בהירות
בהתחלה, כשקיבלתי את השפתון, הוא לא היה משהו בכלל, לא עשה שום דבר בערך.. אך אחרי כמה זמן החומר נהיה רך יותר [לא במידה שהשפתון נמס] אבל הוא נהיה שפתון מעולה, יותר פיגמנטי נמרח טוב וממש טוב למי שאוהבת שפתונים שלא נראים על השפתיים/ שפתונים שלא צריך לחדש אותם גם אם דוהים/נמחקים הוא מצויין
העמידות שלו לא גבוהה, אך גם כאשר הוא מתחיל לרדת זה כמעט ואינו נראה, רק הברק יורד וקצת הפיגמנט
לי זה לא מפריע, כי כיף לחדש אותו, הוא שפתון מאוד יפה גם אם הוא לא עמיד
מחיר– את המחיר שלו אני לא יודעת, קיבלתי אותו בגלוסיבוקס כלשהו..

Maybelline – Popsticks 040 Crystal Pink 
מיבי1מיבי2 מיבי3.1מיבי4את השפתון הזה קניתי במקרה, ראיתי בסופר פארם מבצע על שפתונים של מייבילין ב29.90 ומאוד רציתי לנסות שפתון של מייבילין, רציתי לנסות שפתון של מייבילין ולא יצא לי עד שקניתי את השפתון הזה

רציתי גם שפתון דיי טבעי שיהיה לי בתיק
עשיתי סווטצ' בסופר פארם ולקחתי את הגוון שהיה לי הכי פיגמנטי על היד, כדי שכן יהיה שוני בין שני השפתונים.
השפתון הזה אומנם לא נראה פיגמנטי בתמונות שהעלתי, אך כנראה כמו השפתון של לוריאל עם הזמן הוא יהיה יותר פיגמנטי, מכיוון שחיכיתי במיוחד לפתוח אותו שיהיו סווטצ'ים יפים
אך באמת בשימוש של כמה זמן, הוא אכן נהיה פגמנטי ויותר כהה ונראה יותר על השפתיים
השפתון עצמו בגוון דיי מגניב, הוא מין אדום שקוף כזה, אך מלמעלה הוא מין ירקרק, משהו שמאוד מגניב אצלו, אך לדעתי השפתון של לוריאל יותר יפה ממנו
ולשפתון הזה יש מגוון של צבעים, ראיתי גם כתמתמים ועוד כל מיני גוונים של ורוד.. בניגוד לשפתון של לוריאל שהוא בא רק בצבע אחד
הוא פחות עמיד מהשפתון של לוריאל, אך הוא מאוד נעים על השפתיים והוא לא לגמרי נעלם
הריח שלו ואוו הריח שלו מדהים !!! יש לו ריח מאוד טוב, שמזכיר לי שפתון בילדות שלי שהיה של ים המלח שמאוד אהבתי !!
רק בשביל הריח שווה לחדש אותו כל כמה שעות
מחיר- אחרי סדר שעשיתי בשידת איפור, נזרק לי המחיר שלו שבמיוחד שמרתי !! אך אני חושבת שהוא עולה 90 ש"ח לפני הנחות, שווה לדעתי לחכות להנחה שווה ולקנות אותו

לסיכום:
אני חושבת ששני השפתונים מאוד מומלצים, כל אחד מהם שונה, אך שניהם דומים
למי שמעוניינת לא דווקא בשפתון הזה בורוד, יכולה למצוא אותו במייבילין בעוד כמה צבעים..
למי שהעמידות יותר חשובה לה, כמובן שזה שונה מאחת לאחת אני ממליצה לה על השפתון של לוריאל, שעליי הוא היה יותר עמיד במקצת

מקווה שאהבתן,
אוהבת ♥

7 מחשבות על “שפתונים שונים ומגניבים

  1. עוד לא החלטתי עד כמה אני מתחברת לשפתונים השקופים האלה, אבל הם נראים די מגניבים..

    • את האמת שזה לא משהו שחייבים להתחבר אליו, אבל זה נחמד במקום ליפגלוס או משהו אחר שדיי שקפקף ודביק יותר כמובן, וגם אני חושבת שפחות עמיד משפתון כזה..
      וכן הם מגניבים, המראה שלהם מהמם !! 😉

    • אין בעד מה 🙂
      אני גם מאוד אוהבת, במיוחד בלימודים או בימים ארוכים שאין כל כך זמן לחדש/שרוצים שהשפתיים יהיו יפות ולא עם שפתון דהוי חח
      אז הם מאוד טובים למטרה זו..
      ממליצה על השפתון, רק תקחי בחשבון שרק אחרי כמה שימושים הוא מתחיל להוציא יותר צבע ויותר לעבוד!!

  2. אני מאוד אוהבת את השפתון של לוריאל, אני מאותם הנשים שאוהבות שפתון בלתי נראה רק כדי שהשפתיים לא יהיו תלושות מהאיפור. בשביל זה הוא פשוט מושלם. וחוץ מזה- כיף להסתכל עליו… שפתון שקוף, שיא הטכנולוגיה =P

    • מסכימה איתך, גם אני ככה, בעצם רק בתקופות מסויימות אני ככה, לפעמים אני אוהבת שקוף ולפעמים שפתון ממש ממש כהה ודומיננטי!
      וכן מאוד כיף להסתכל עליו, הוא מהמם!!

  3. אחלה פוסט. אני מאוד אוהבת את המוצרים של מייבלין
    אבל נראה לי שהצבע הספציפי הזה קצת בהיר מידי עבורי.

להשאיר תגובה

יושבים על החלון

הבלוג של גיל ואביטל

הגיון של אישה

אופנה, איפור, קוסמטיקה, טיפוח ולייף סטייל

Freyja's Dream

all that makes me happy

