אדום מדהים ומנצנץ

היי כולם ,
דבר ראשון, אני ממש ממש ממש ממש מצטערת על החוסר בפוסטים בשבועיים האחרונים, כן אומנם חופש פסח, אך הוא היה לי כל כך עמוס, וכל כך מלא בדברים שפשוט לא היה לי זמן להיות במחשב אפילו..
מבטיחה שזה ישתנה, אל תנטשו אותי עדיין, אני כבר עכשיו עובדת על עריכת התמונות שצילמתי וכו'..

Essie- LEADING LADY 246A
1 2 3 4 5 6 7 8 910

ואוו הלק הזה מושלם ! בכל תאורה ובכל מצב ! ברגע הראשון שראיתי אותו בפארם התאהבתי וידעתי שהוא חייב להיות שלי !
הגוון שלו מדהים !! הוא לא ממש אדום, אלא הוא אדום-בורדו כזה, והנצנצים שלו הם האדומים, זה מין לק שנותן אשליה כזאת חח, הוא לא מאוד כהה, והוא לא אדום בוהק, הוא מדהים באמת !!
מאוד התלהבתי ממנו וידעתי שהוא חייב להיות שלי !!
העמידות שלו הייתה דיי טובה, בערך חמישה ימים, העמידות שלו דיי נפגעה בגלל המייבש שלי שהתייבש והתחיל לעשות עליו סדקים אבל אני אנסה אותו שוב ואעדכן
מחיר: 50 ש"ח , אני קניתי אותו עם עוד שניים מהסדרה הזו שלהם ושילמתי על שלושתם 100 ש"ח

מקווה שאהבתם , מבטיחה להשתפר ועכשיו כבר לעבוד על הפוסטים הבאים, ושוב מצטערת על העיכוב….

אוהבת המוןן ♥

5 מחשבות על “אדום מדהים ומנצנץ

  1. חכיתי הרבה זמן לק הזה עד שעלה ארצה, הוא בהחלט מושלם 🙂
    התמונות יפות מאוד והצלחת להראות את הצבע במדוייק

    • אפרת התגובות שלך תמיד משמחות אותי, מפרגנות מאוד !!
      הלק הזה מדהים, ואת האמת שלפני שהוא הגיע לארץ לא ראיתי אותו כל כך…
      ותודה רבה על הפרגון של התמונות, אכן לקח לי זמן לנסות להוציא אותו כמו שהוא במציאות

  2. פינגבק: ESSIE – Beyond Cozy | בקבוק הלק

להשאיר תגובה

יושבים על החלון

הבלוג של גיל ואביטל

הגיון של אישה

אופנה, איפור, קוסמטיקה, טיפוח ולייף סטייל

Freyja's Dream

all that makes me happy

