מסקרות, כי התמכרות זאת התמכרות

קודם כל שבוע טוב לכולן!!
הפוסט היום יעסוק איך לא במסקרות !! אני מכורה למסקרות, כל פעם שאני בפארמים אני מסתכלת מה חדש, אם יש מסקרה מעניינת או חדשה שאני לא מכירה.
בדרך כלל לא פתוחות אצלי הרבה מסקרות, אחת/2 גג, יש פעמים שיש מסקרה שאני ממש לא אוהבת אז אני פותחת חדשה בתקווה שאני יאהב אותה, כרגע פתוחות אצלי 2 מסקרות של מייבלין והנה הסקירה שלי עליהן..
1.1

קודם כל אני מפרסמת לכן תמונה של הריסים הטבעיים שלי, שתראו ותוכלו להשוות בין הטבעיים לבין הריסים שלי עם מסקרה..

Maybelline- Volume Express Colossal Smoky Mascara

1.0 1.00 2מייביליןצהוב

אני חייבת להודות לפני הכל, שבפעמים הראשונות שהשתמשתי במסקרה הזו הרגשתי ממש שבזבזתי כסף, בהתחלה היא לא עשתה כלום, רק הייתה צובעת קצת את הריסים, היום אני יותר מחבבת אותה, היא טובה למראה עדין של הריסים, טיפה מאריכה אותם, מדגישה אותם וליום יום זה מספיק לי בהחלט
היא טובה מאוד, מחזיקה יום שלם, לפעמים לפעמים יש לי טיפה שחור אחרי הרבה שעות מתחת לעיניים אבל זה גם קורה בימים שאני שוכחת לקבע את הקונסילר..
המסקרה הזאת מעולה למי שאוהבת ריסים בעלי נוכחות קלה אבל עדינים וטבעיים, וכן בשביל זה היא עובדת מצויין, מי שאוהבת מראה דרמטי זאת לא המסקרה בשבילה..
המברשת שלה מאוד נוחה, היא לא גדולה מידי ולא קטנה מידי, מעולה לי בגודל שלה אני מאוד אוהבת את המברשת שלה.
מחיר: המחיר שלה הוא בסביבות ה100+ ש"ח לדעתי, לא זוכרת את המחיר המדוייק אבל תמיד ניתן למצוא אותה בהנחה כלשהי..

Maybelline- The Falsies Volum' Express Mascara

סגול1 סגול2 סגול3

כמו המסקרה הצהובה גם את המסקרה הזאת לא אהבתי בהתחלה, היא משום מה לא כל כך אהובה עליי גם עכשיו, היא טובה, אבל מרגישה לי דרמטית מידי !! למרות שאני אוהבת מאוד מאוד ריסים מודגשים ומהממים, אבל משהו במסקרה הזאת לא מסתדר לי איתה, אני עדיין בוחנת אותה וצריכה לנסות להשתמש בה יותר..
המסקרה הזאת מעולה למי שאוהבת מראה דרמטי במיוחד, היא בשכבה אחת מעניקה לריסים מראה מודגש
המברשת שלה דקה וקטנה, משהו שלי אישית מוזר [אני רגילה למברשות ענקיות של מסקרות שעושות את אותה עבודה, אז מוזר לי שמברשת כזאת עושה את זה]
היא נוחה, אבל צריך להתרגל אלייה קצת
מחיר- המחיר שלה הוא 100+ לדעתי, כמו המסקרה הצהובה אני לא זוכרת את המחיר המלא שלה.. אבל תמיד יש עלייה מבצעים

בקיצור, אני מודה, פעם לא אהבתי את המסקרות של מייבלין, אבל הם השתפרו המון ! המסקרות שלהם מעולות, והמחיר של המסקרות מעולה [אחרי מבצעים כמובן]
אז מקווה שאהבתן, אשמח אם תספרו לי על מסקרות אהובות עליכן, אני צריכה מסקרה חדשה !!
אוהבת !! ♥

9 מחשבות על “מסקרות, כי התמכרות זאת התמכרות

  1. אני לרוב משתמשת במסקרות או של מייבילין או של לוריאל, ואת שתי אלה לא ניסיתי בגרסאות האלה.. את הפולסיס יש לי בגרסה המקורית והיא מחכה יפה לתורה P: ניסיתי את הארכיטקט של לוריאל?

    • זאת הפולסיס המקורית לא ? רק הצבע שונה, או שאני טועה ?
      ניסיתי את הארכיטקט, לא אהבתי ובנוסף היא גם עשתה לי נשירה של כמה ריסים, שכבר כמה מסקרות של לוריאל עשו לי את זה…

      • המקורית היא בלי שום ציורים, על שלך יש את התחרה, ויש גם עם כנפיים ונוצות או משהו חח מייבילין יצירתיים P:

      • ואני הייתי בטוחה שזאת הפולסיס הרגילה, אולי בגלל זה פחות התחברתי אלייה? לא שניסיתי את הרגילה … חח

      • אההה לא ידעתי הייתי בטוחה שהיא המקורית, טוב לדעת חח
        אני מאוד אוהבת את העיצוב והצבעים של המסקרות שלהם 😉

  2. פוסט מקסים והריסים והצורת עיניים שלך פשוט מדהימים! לגבי מסקרות מומלצות-הורודה של בורז'ואה…למרות שהיא מאוד קשה להסרה אבל המראה שלה מאוד דרמטי וגלאמור,

    LASH DESIGN אם אני לא טועה של ג'ייד מאוד טבעית ורכה אבל מפרידה בצורה טובה ומאריכה בצורה עדינה. באופן כללי מסקרה קלילה ליום יום שעושה עבודה טובה, גם טלסקופיק של לוריאל ממש טובה היא מעבה ומאריכה ומפרידה בצורה נהדרת 🙂

  3. אני מכורה למסקרות של מייבלין.. עברו אצלי 5-6 מסקרות שלהם, והתאהבתי בכל אחת מהן, חוץ מה-one by one שעדינה לי מדי, כי כשזה מגיע לריסים אני אוהבת הכי מודגש שיש, בוקר או ערב..
    הייתה לי את הקולוסאל הראשונה וממש נהניתי ממנה, הפולסיס עוד יותר טוב, הבלאק דרמה עוד יותר.. יש לי עכשיו את ה-flared אבל הבלאק דרמה יותר טובה..
    אגב, אני יכולה להמליץ לך על מסקרות של קליניק.. קצת יקרות, אבל במבצעים שווה לקנות. אני ממש מרוצה מהן, ויש לי 3-4 שונות, כולל אחת לריסים התחתונים שהיא קצת גימיק, אבל ממש מתוקה ודווקא יוצרת מראה ריסים יפה מאוד, ואפילו נותנת טיפונת תיחום תחתון כזה, כאילו תחמת עם עפרון דק-דק.. מומלץ 🙂
    אם יהיו לי עוד דוגמיות של מסקרה של קליניק אני יכולה לשלוח לך להתנסות 🙂

    • ניסיתי את אחת המסקרות של קליניק את הHigh Impact Extreme Volume, וקניתי לפני כמה ימים את הHigh Impact הרגילה שאותה עדיין לא ניסיתי, תודה לך על ההצעה !! התרגשתי לקרוא את זה, המסקרה לריסים התחתונים נראת לי מאוד מגניב, אבל אני פחות אוהבת מסקרה על הריסים התחתונים.. לא יודעת למה.. אבל אולי אנסה אותה בהמשך

להשאיר תגובה

יושבים על החלון

הבלוג של גיל ואביטל

הגיון של אישה

אופנה, איפור, קוסמטיקה, טיפוח ולייף סטייל

Freyja's Dream

all that makes me happy

